cinta fazyim :D

t'tibe lak gatai tgn nak b'blogger malam ny .. suka hati la , blog aku cerita aku , aku punya pasal lah .. kesah ? :D ..acctly aku nak cte someone yg aku syg ketat2 ny ..ari 2 aku dan dia kuar together2 .. hehehe gdik,, skatila kan ..dy drive kete , time 2 aku demam .. tak larat nak b'ckp .. mmg lgsg takde mood ..dy ajak borak2 gn aku , tp aku diam jee .. aku pura2 tido pejamkan mata .. pdhl tak tido pun .. pas 2 dy diam je , ('dlm ati pun ckp asal dy ny diam je') .. aku toleh la sblh knan aku.. tgk2 dy da mengalirkan air mata dia , haa sedih sgt.. aku pn suruh dy benti tepi jalan , air mata dy mengalir je , tk henti2 .. aku tak tahu da nk buatpe tgk dy mcm 2 .. then aku pjuk dy . aku mx maap kt dy .. dy cakap gn aku tlg paham dy ..dy sggop tak tido sbb nak jumpe aku , acctly dia keje malam..tp ble dy ajak borak aku diam je .. sorry sayang ..aku salah ..n time 2 kite mengalirkan air mata same2 kan ? haa aku tak kan lupekan saat2 2 ..org2 ckp kalaw llki 2 mengalirkan air mata untuk kita dia betul2 sayangkan kita ..sayangg aku cintakan kau sepenuh ati aku .. aku tak kesah kau mcm mane pun , aku terima kau dengan ikhlas ,, aku nak kau tahu 1 , takde siape yg bole gantikan kau dalam hati aku ..
AKU TUNGGU KAU MELAMAR AKU NIE , hehehe :D :D
THANK YOU FER READDING :)

No comments:

Post a Comment